Kundedialog - tilbakemeldinger

Vet du om kundene dine er Fornøyde? Misfornøyde? Forvirrede? ØkonomiBistand har løsningene for deg.

Kundedialog & Tilbakemeldinger

Vet du om kundene dine er Fornøyde? Misfornøyde? Forvirrede? ØkonomiBistand har løsningene for deg.

Motta tilbakemeldinger, og bli bedre!
Nå kan du på en enkel måte få orden på tilbake- meldinger fra kundene dine. Flere av landets største virksomheter, offentlige og private, benytter Tilbakemeldingen. Blant våre kunder finner du bedrifter i alle størrelser og bransjer - fra små og mellomstore, til kjente merkenavn som Rema 1000, NorgesGruppen, 1881 Mobil, Maxbo, Berg-Hansen Reisebureau, Norway Cup.  All virksomhet som prioriterer kundeservice og kundeopplevelse, vil ha stor glede av å få samlet ris, ros og konkrete forslag til forbedringer på ett sted. 

Rimelig og enkelt verktøy for spørreundersøkelser
Har du behov for å gjennomføre spørre- undersøkelser, eksternt eller internt, tilbyr vi SnapQuest. SnapQuest er et enkelt verktøy for å gjennomføre alle typer undersøkelser - fra kundetilfredshets- og medarbeidertilfredshets-undersøkelser, til kurs-evaluering og markedsundersøkelser. SnapQuest er også egnet til å håndtere:

  • Påmeldinger til kurs og konferanser
  • Vasking av epost-lister
  • Evaluering av dine websider
  • Kunnskapstester og quiz
  • Meldinger til panel