Visma Business

Visma Business er en ledende programvareløsning som lar medarbeiderne jobbe på en raskere og smartere måte.

Oversikt

Brukervennlighet, driftssikkerhet og fleksibilitet har gjort Visma Business til den mest brukte ERP-løsningen i de nordiske landene. 

Visma Business har oppnådd 90 % kundetilfredshet i de nordiske landene og er rangert som beste forretningssystem i Sverige. Visma Business er ledende innenfor ressursstyring og driftsplan- legging. Løsningen hjelper bedrifter å redusere svinn, identifisere lønnsomme trender og maksimere inntektene.

Visma Business er laget på en slik måte at det er enkelt å utvide økonomi- og logistikksystemet med mye annen smart funksjonalitet innen salg og kundedialog, og innen lønn og personal. Du får dermed tilpasset det slik at det svarer til dine behov. 

Automatiserte rutiner for innkjøp, dokumentflyt, reiseregninger, rapportering, ferier og fravær er bare noen av mulighetene. For det er ikke bare økonomiavdelingen som skal få mer effektive rutiner. Hele bedriften blir mer effektiv med Visma Business.

Logistikkfunksjonaliteten i Visma Business gir deg samtidig god kontroll på kapitalbindingen og et tydelig driftsbilde.

Gode grunner til å velge Visma Business

Teknologien fokuserer på menneskene bak virksomheten – og dette unike perspektivet gir følgende fordeler:

Nettbutikk
Nettbutikk

Alle produkt- og kundeopplysninger hentes direkte fra Visma Business som gjør at administrasjonen av nettbutikken blir betydelig forenklet.

Webrapportering
Webrapportering

Ansatte som gis tilgang til å hente ut rapporter selv logger seg enkelt og greit inn på en webside og henter opp rapportene som er relevante for akkurat dem.

Elektronisk bilagshåndtering
Elektronisk bilagshåndtering

Med elektronisk bilagshåndtering effektiviseres rutiner for dokumentadministrasjon, attestering, arkivering og gjenfinning av bilag.

Bankhåndtering
Bankhåndtering

Med bankhåndteringsfunksjonen i Visma Business forenkles oppgavene knyttet til bankavstemming, OCR-innbetaling, innbetalinger uten KID, Avtale- Giro og remittering

Rapportering
Rapportering

Du kan rapportere fra alle moduler med samme rapporteringsverktøy. I samme rapport kan for eksempel data fra lønnssystemet, økonomisystemet og kassesystemet presenteres.

Logistikksystem
Logistikksystem

Skreddersøm tilfredsstiller krevende kunder med komplisert logistikk. Logistikkfunksjonaliteten hjelper deg å holde orden i varehyllen og gir deg kontroll over lagerbeholdningen.

Tilpasning
Tilpasning

Kombinerer den nyeste databaseteknologi og Windows brukergrensesnitt, noe som betyr et nesten ubegrenset samspill med systemene du allerede har.

Brukervennlig
Brukervennlig

Det intuitive brukergrensesnittet gir lav brukerterskel, og sørger for at organisasjonen raskt kommer i gang med løsningen. Vi hjelper deg og sørger for at du får optimal utnyttelse av løsningen.

Rask implementering
Rask implementering

De profesjonelle tjenestene fra Vismas sertifiserte forhandlere kombinert med utstrakte integrasjonsmuligheter gjør implementeringen rask og enkel.

Smarte funksjoner for alle oppgaver
Smarte funksjoner for alle oppgaver

Det er enkelt å utvide med funksjoner for blant annet kundehåndtering (CRM), kasseløsning, fakturering, time- og prosjektstyring, e-handel og lønn.

Mer informasjon?

Vi leverer et stort tilbud av produkter og tjenester som alle bidrar til å gjøre virksomhetsprosesser mer effektive