Det å bytte system er en viktig avgjørelse og kan bringe med seg mye hodebry. Det viktigste for oss er at kundene føler seg trygge ved en overgang til et nettbasert system og ivaretatt gjennom hele prosessen. Vi har derfor kommet opp med et «Fast Track» konsept. Dette er utarbeidet gjennom årevis av skyleveranser. Målet er at kundene våre skal slippe å bruke unødvendig tid på å gjøre data-uttrekk og drøfte spesielle rutiner som må håndteres videre.

 

Vi ønsker å tilby en forutsigbar overgang til ny regnskapsløsning. Vi tilbyr derfor en standard grunnimplementering til fastpris, samt et godt utvalg tillegg man kan velge dersom det er ønskelig. Tilvalgene og selve implementeringen er godt beskrevet slik at man til enhver tid skal vite hva man skal få levert. Om man velger å benytte seg av Fast Track løsningen vil ØkonomiBistand allerede før første arbeidsmøte ha analysert deres nåværende data slik at man får et så effektivt møte som mulig. Arbeidsmøte benyttes til å gå gjennom grunndata og hvordan dette vil se ut i en ny løsning.

Da Funnemark Eiendom valgte nytt ERP system var et av kriteriene at det måtte kunne settes opp raskt. Visma.net ble et naturlig valg på bakgrunn av vertikalen på eiendomsbransjen og ØkonomiBistand ble brukt som leverandør for å benytte Fast Track konseptet. Visma.net ERP gir Funnemark Eiendom muligheten til å skalere sin løsning etter behov, men samtidig ha tilgang til all digital nyvinning til enhver tid. Vi har bistått både små og store eiendomskunder i overgangen til skyen.

 

«Det tok ikke lang tid fra vi ble enige til løsningen ble satt opp! Nå gleder vi oss til å endelig kunne jobbe skybasert i en løsning tilpasset vår bransje!» – Funnemark Eiendom