Riktige verktøy for god kundekommunikasjon

Riktige verktøy for god kundekommunikasjon

Har regnskapsbyrået de beste verktøyene for å kommunisere godt med kundene? ØkonomiBistand har løsninger blant annet korrekt innmelding av nye ansatte, to-faktor filoverføring, SMS og helautomatisk bilagsmottak.

Dette er ikke tiden for å møtes fysisk og vi slår virkelig et slag for å løfte telefonen eller møtes elektronisk. Å snakke sammen vil aldri gå av moten, men i mange tilfeller dekker ikke en telefonsamtale skriftlighetskravet. Da er det viktig at de elektroniske løsningene både er sikre nok og enkle nok.

Noen fordeler med løsningene våre:

  • Fødselsnummer og annen konfidensiell informasjon sendes sikkert.
  • Det er slutt på å få ufullstendige opplysninger om nye ansatte
  • Konfidensielle dokumenter sendes med to-faktor sikkerhet, til og fra byrået.
  • Send SMS fra PC-en. Sikkert og med mulighet for automatiske utsendinger.
  • Det er slutt på å bruke tid på å få alle typer bilag inn i Dokumentsenter.
  • Aldri mer ventetid på tolken i Dokumentsenter.

Bli med på webinar og lær mer om mulighetene vi tilbyr. I webinarene blir det selvsagt også mulig å stille spørsmål og komme med synspunkter.
Vi tilbyr stadig nye løsninger for regnskapsbransjen og er raskest voksende Visma Partner innen dette segmentet. Vi er hele Norges Byråspesialist.

Varighet 1 time.

Kurssted:
Din PC
Dato:
Fra 02. Dec 2020 - kl.12.30
Til 02. Dec 2020 - kl.13.30
Pris:
Gratis
Johan Birger Stokmo
Teknologileder (CTO)
480 52 880
Epost