WEBINAR: Utvalg i SuperOffice

WEBINAR: Utvalg i SuperOffice

I dette Webinaret skal vi se på hvordan vi lager utvalg og hvordan de kan brukes.

Mulighetene er uendelig mange og vår påstand er at alle SuperOffice-brukere har nytte av dem – om det er for å få oversikt over kunder og salg, underlag til gode Dashbord-visninger eller rett og slett for å rydde i eksisterende data.

Du kan benytte både egendefinerte felt og interessefelt i SuperOffice for å segmentere dine kontakter. I tillegg kan du lage utvalg av dokumenter, aktiviteter, prosjekter og salg. Vi ser også på hvordan man tar ut kombinerte utvalg for å få akkurat den informasjonen man behøver!

Du kan lage utvalg basert på:

  • Salg
  • Prosjekt
  • Dokumenter
  • Oppgaver/avtaler
  • Kontakter/personer
  • Produkter
  • Felt i SuperOffice
  • Kobling av utvalg til Dashbord

Og utvalgene kan være statiske, dynamiske eller såkalte kombinasjonsutvalg.

Webinaret varer i en time, fra kl. 09:00-10:00.

Kurssted:
Din PC
Dato:
Fra 23. Apr 2020 - kl.09.00
Til 23. Apr 2020 - kl.10.00
Pris:
Gratis