I dette Webinaret skal vi se på hvordan vi lager utvalg og hvordan de kan brukes.
Mulighetene er uendelig mange og vår påstand er at alle SuperOffice-brukere har nytte av dem – om det er for å få oversikt over kunder og salg, underlag til gode Dashbord-visninger eller rett og slett for å rydde i eksisterende data.
Du kan benytte både egendefinerte felt og interessefelt i SuperOffice for å segmentere dine kontakter. I tillegg kan du lage utvalg av dokumenter, aktiviteter, prosjekter og salg. Vi ser også på hvordan man tar ut kombinerte utvalg for å få akkurat den informasjonen man behøver!
Du kan lage utvalg basert på:
- Salg
- Prosjekt
- Dokumenter
- Oppgaver/avtaler
- Kontakter/personer
- Produkter
- Felt i SuperOffice
- Kobling av utvalg til Dashbord
Og utvalgene kan være statiske, dynamiske eller såkalte kombinasjonsutvalg.
Webinaret varer i en time, fra kl. 09:00-10:00.
Kurssted:
Din PC
Dato:
Fra 23. Apr 2020 - kl.09.00
Til 23. Apr 2020 - kl.10.00
Pris:
Gratis