minTimeliste

Oversikt

minTimeliste er en IT-løsning fra Triangel som sørger for at alle bedriftens behov for registrering av timer blir dekket, og gjør det enkelt å føre timer på riktig prosjekt. Denne løsningen tilbyr moderne tilstedestempling og prosjektstempling, samt stempling mot oversiktsliste og mannskapsliste iht. byggherreforskriften.

minTimeliste sørger for at de ansatte selv kan registrere timer på enten PC, mobil, nettbrett eller med smartstempling. Timene blir bare registrert èn gang, hvilket gjør det enkelt og sikkert.

Fordeler:

  • Prosjektering
  • Etterregistrering
  • Full kontroll på alle timer per prosjekt
  • Kan enkelt sammenlignes mot budsjett, etterkalkyle/rapporter
  • ·Økt faktureringsgrad
  • Enklere lønnsbehandling – timene kan overføres inn i ditt faktura- og lønnssystem

Les mer om minTimeliste​ her

Mer informasjon?

Vi leverer et stort tilbud av produkter og tjenester som alle bidrar til å gjøre virksomhetsprosesser mer effektive