SuperOffice-webinar i januar

SuperOffice-webinar i januar
18. januar vil det bli holdt to webinarer: Utvalg i SuperOffice fra 09.00 til 10.30 og GDPR Sjekkliste fra 10.00 til 10.30. Disse kan du enkelt delta på via egen datamaskin.

Utvalg i SuperOffice er en funksjon som er nyttig for alle, og den gir deg muligheten til å hente ut det du trenger av data fra SuperOffice-løsningen din. Dette gir deg blant annet økt oversikt over kunder og salg, og er også nyttig når du skal rydde i eksisterende data.

På webinaret kan du lære om forskjellen mellom statisk og dynamisk utvalg, og også om muligheten til å masseoppdatere kundelister og andre felt i løsningen.

I tillegg vil du også få en innføring i hvordan man bruker disse listene til gjennomføring av for eksempel en masseutsendelse, eller hvordan man kan gjøre utvalg synlig på skrivebordet. Klikk her for å melde deg på. 

GDPR

Som kjent vil det tre i kraft en ny personvernlov 25. mai i år. Det første man må gjøre er å kartlegge alle de personlige dataene man har, dokumentere hvorfor man samler, håndterer og lagrer disse dataene.

Under dette webinaret vil det bli presentert 13 punkter for hver type data du lagrer, og du får innblikk i hvordan du på best mulig vis kan få kontroll på bedriftens persondata. 

Klikk her for å melde deg på.