WEBINAR: Få et 360 graders overblikk

Jobber salg, konsulent, regnskap og kundeservice i forskjellige systemer i din bedrift? Det er veldig vanlig at bedrifter har informasjon om produkter og priser i ERP-systemet, mens de har kunderelatert informasjon i CRM-systemet.
Program:
Superoffice CRM
Pris/pers:
Gratis

I dette webinaret vil vi ta for oss hvorfor det lønner seg å koble ditt økonomisystem sammen med SuperOffice CRM. Vi tar imot spørsmål underveis og vil vise deg en løsning «live». Det er mange fordeler med å integrere CRM og ERP og automatisere bedriftens prosesser. Har du ikke gjort det allerede er det på tide at du evaluerer hvordan manglende integrasjon påvirker hverdagen i bedriften.

Når salg, regnskap og kundeservice jobber med hver sine «informasjonssiloer» kan det gi dårlig lønnsomhet. Å forsøke å få tak i riktig informasjon fra to forskjellige systemer er ikke en god måte å jobbe på, for ikke å snakke om alle feilene det kan føre til.
Uten integrasjon har ikke selgerne nødvendigvis tilgang til ERP-systemet. Da kan de ikke følge med på salgene sine gjennom de forskjellige fasene: fra lead via kunde til fakturert og betalt.

Noen av fordelene ved å integrere begge systemene kan være:
1. Man oppdaterer data bare en gang, - spart tid og økt produktivitet
2. Redusere feilkilder i databasen
3. Forbedre tilbudsprosessen
4. Gi markedsavdelingen og selgerne flere verktøy
5. Få kundeservice-teamet til å blomstre
6. Skap en bedre kundereise

Sted og dato