24SevenOffice ERP-system

Systemet for deg som ønsker å oppleve et enkelt og effektivt ERP-system i skyen

Med 24SevenOffice får du en god kombinasjon av avansert funksjonalitet og brukervennlighet i alle ledd, noe som er helt nødvendig for optimale forretningsprosesser og effektive arbeidsdager i enhver bedrift. 

Løsningen er skalerbar og enkel å justere, både når det kommer til funksjonalitet, tredjepartsløsninger (integrasjoner), antall brukere og deres individuelle tilganger i systemet. Kjernefunksjonaliteten i 24SevenOffice dekker din bedrifts behov innen:

Utover kjernefunksjonalitet stiller systemet med et åpent API, slik at du enkelt kan koble på tredjepartsløsningene du eventuelt savner. Dette tilrettelegger for skreddersøm av arbeidsflyt, automatisering av tidkrevende, manuelle prosesser og ikke minst for vekst i din bedrift.

24SevenOffice hos ØkonomiBistand

Økonomi & regnskap

Regnskapsprogrammet i 24SevenOffice er en moderne løsning for fremoverlente bedrifter og regnskapsbyråer, som lar deg jobbe effektivt og fleksibelt med et bredt spekter av funksjonalitet. Løsningen er komplett, der du til enhver tid har full oversikt over alle prosesser knyttet til bedriftens økonomi og regnskap, ferdig integrert på ett sted – i skyen.

Regnskapsprogrammet lar regnskapsbyrå og bedrift jobbe transparent i samme system, slik at samarbeid fungerer sømløst, med tilgang på oppdatert regnskap i sanntid. 

Fakturaprogram

Ved å automatisere all fakturering på nett, kommer innbetalingene raskere. Derfor har 24SevenOffice sørget for fakturaprogrammet tilrettelegger for effektivitet, raskere innbetalinger, god likviditet og positiv arbeidskapital, og ikke minst at automatisering av fakturering på nett går som en lek!

Få full oversikt over fakturering og status på innbetalinger i sanntid, med en løsning som enkelt tilpasses faktureringsprosessene i din bedrift.

Bank

24Sevenoffice er ferdig integrert med bank og Altinn, slik at du enkelt kan fullføre alle betalinger og levere MVA-oppgaver med kode fra Altinn, direkte fra regnskapsprogrammet.

Bankmodulen i 24SevenOffice er en av de mest avanserte på markedet og har blant annet funksjonalitet for flere ledd i forbindelse med godkjenning av betaling, oppsett av egendefinerte regler, saldo i systemet, bankavstemming og mye mer.

Dersom du i dag håndterer regninger i nettbank og oversender grunnlag til din regnskapsfører, høres det kanskje fristende ut å betale med ett klikk rett fra mobilen? Det er mulig i 24SevenOffice!!

Prosjektstyring

Få full kontroll på dine prosjekter fra start til slutt med 24SevenOffice Prosjekt – uavhengig av om prosjektene er store eller små! Løsningen gir deg full kontroll og oversikt over alt fra planlegging, ressursstyring og gjennomføring, til timeregistrering og økonomi, både fra mobil og desktop. 

Timeregistrering

Timeregistrering har aldri vært enklere! Registrer timer fortløpende fra mobil eller desktop med en smart løsning som gjør det enkelt for ansatte å registrere timer, uansett hvor de befinner seg. Som leder vil du alltid ha full kontroll på timeforbruk, samt muligheten til å godkjenne timer fortløpende. 

Registrerte timer kan enkelt benyttes som videre lønns- og fakturagrunnlag.

CRM-system

Sett kunden i sentrum og nyt CRM-systemet som gjør det enkelt å lykkes med salg, markedsføring og kunderelasjonshåndtering! I 24SevenOffice samles all informasjon om kunder, leverandører og øvrige kontakter på ett sted, slik at hele bedriften har tilgang på informasjon knyttet til kontakten, som for eksempel aktiviteter, notater, kommunikasjon, og status på innbetalinger. Dette gir deg et solid grunnlag for å skreddersy kommunikasjon, ta bedre beslutninger, vinne flere salg og drive mersalg.

Reise og utlegg

Lever reiseregning og utlegg digitalt via mobilen med noen få tastetrykk, deretter kaster du papirkvitteringen! Det eneste du trenger er tilgang til nett. Med 24SevenOffice får du også en egen app for tracking av kjøreturer som automatisk beregner kjøreutgifter.

Løsningen foretar automatisk beregning av valuta og tilfredsstiller revisors krav til  dokumentering.

Fakturasalg

Selg ønskede fakturaer til 24SevenOffice idet du fakturerer, og motta oppgjøret innen 24 timer – uavhengig av når fakturaen forfaller! Etter at en faktura er solgt, ordner 24SevenOffice og Collector Bank resten – både oppfølging av ubetalte fakturaer, kredittrisiko og resterende administrativt arbeid. Du slipper dermed å bruke tid på tidkrevende oppfølging, samtidig som du er sikret penger på konto innen 24 timer.

Tjenesten leveres i samarbeid med Collector Bank.

Bedriftslån

Med tjenesten Digitalt Bedriftslån, kan din bedrift enkelt låne fra 100 000 kr. til 500 000 kr. Der 24SevenOffice, i samarbeid med Collector Bank sørger for at du får et lån som er tilpasset bedriftens behov.

Det er enkelt å søke om Digitalt Bedriftslån, og det kreves ingen sikkerhet eller garantier. Søknaden fylles ut av firmategner, prokura (fullmektig), eller andre i selskapet, for eksempel økonomiansvarlig. Søknadsprosessen er gratis.

Tjenesten leveres i samarbeid med Collector Bank.

Kamilla Solbakken Hersvik
Daglig leder, ØkonomiBistand AS
404 98 648
Epost