Visma Severa

Severa har den raskeste implementeringsprosessen på markedet. 93% av kundene ville ha anbefalt Severa til andre

Visma Severa

Time- og prosjektstyring på nett
Visma Severa er en moderne SaaS-løsning (programvare som tjeneste) som kombinerer prosjektstyring, ressursallokering, salgsstøtte og fakturering i én applikasjon. Kundene våre er profesjonelle tjenesteytende bedrifter og omfatter reklamebyråer, leverandører av tekniske tjenester, bedriftskonsulenter og advokatkontorer.

Prøveperiode
I løpet av en 30 dagers prøveperiode kan du legge til et ubegrenset antall brukere og tillegg kostnadsfritt. Du kan bekrefte abonnementet når prøveperioden slutter hvis du vil fortsette tjenesten, eller avbryte når som helst. Oppgraderinger av produktversjoner og sevicenivåer er alltid tilgjengelige.

Installasjon og opplæring
Severa har den raskeste implementeringsprosessen på markedet. Vi tilbyr profesjonell opplæring og profesjonelle tjenester for å få deg opp og gå raskt, og opplæring er tilgjengelig på arbeidsstedet eller på nettet.

Gode grunner til å velge Visma Severa

Kundehåndtering
Kundehåndtering

Visma Severa gir deg kunder, kontakter og salgsstøtte på ett og samme sted. Aktivitetshistorikk, tilbudsfunksjonalitet, salgsprognoser og pipeline.

Prosjektstyring
Prosjektstyring

Med Visma Severa kan du koble sammen salg, planlegging, ressursbruk, timer og finansiell informasjon. Full oversikt over frister, ressurser, marginer og lønnsomhet.

Ressursplanlegging
Ressursplanlegging

Bruk dine ressurser best mulig. Allokér ressurser per person, prosjekt, avdeling eller team. Full oversikt over kapasitet, og enkelt å skalere opp og ned.

Fakturering
Fakturering

Hent ut fakturaunderlaget automatisk, og send fakturaen med et tastetrykk. Støtte for blant annet repeterende fakturering, ulike mva-satser og valutaer, med mer.

Timer og utlegg
Timer og utlegg

Timeføring gjør du enkelt på nett eller mobil, gjerne koblet til kunde eller prosjekt. Reise- og utleggskostnader kan rapporteres samtidig.

Rapportering
Rapportering

Få sanntidsinnsikt i blant annet lønnsomhet, ressursbruk, fakturering og inntekter. Del dashbord på tvers av avdelinger og til ansatte.

Mer informasjon?

Egil Stavik Tautra
Egil Stavik Tautra
ØB Innovation Tlf: 915 82 016
egil.stavik.tautra@okonomibistand.no