Support

Vi tilbyr et av markedets mest tilgjengelige og mest komplette konsepter for Bistand og Support

Bistandssenter

For ØkonomiBistand konsernet er support det absolutt viktigste vi jobber med. De aller fleste av våre kunder har en bistandsavtale. Dermed blir det naturlig nok viktig for oss at du som kunde får en god opplevelse når du kontakter support.

Vi ser også at kunder som benytter seg mye av vår support, er de som er mest fornøyd med selve økonomisystemet vi har levert. Dette henger nok sammen med at i stedet for å bruke tid på å finne ut av ting på egenhånd, så får de rask hjelp fra vårt supportsenter.

 

Vårt Bistandssenter er bemannet med syv personer som kun arbeider med supportsaker. I perioder av året med ekstra stor pågang setter vi i tillegg inn ekstra konsulenter på support. Det er også et støtteapparat rundt disse som bidrar til at rundt 30 000 supportsaker i året blir håndtert best mulig.

Ønsker du mer praktisk informasjon om vårt bistandssenter?

  1. Ventetid og løsningstid
  2. Hva kan du som kunde bidra med?
  3. Hva er dekket av bistandsavtalen?
  4. Hva er support og hva er konsulentoppdrag?

Mer informasjon?

Vi leverer et stort tilbud av produkter og tjenester som alle bidrar til å gjøre virksomhetsprosesser mer effektive