Support

Vi tilbyr et av markedets mest tilgjengelige og mest komplette konsepter for Bistand og Support

FAQ og supportsaker

Support er noe av det viktigste vi gjør, og det er derfor viktig for oss at du skal ha muligheten til å få svar på dine problemstillinger selv og via våre konsulenter. For å kunne yte bedre service har vi derfor opprettet et kundesenter på nett. Her kan du registrere nye saker, sjekke status på tidligere registrerte saker eller søke i kunnskapsdatabasen vår. 

FAQ
Hvis du vil søke i vår database med vanlige spørsmål, klikker du på "FAQ". FAQ’en er tilgjengelig 24/7 og er et supplement til vår vanlige supporttjeneste og har per i dag over 1000 saker registrert. Vi fyller kontinuerlig på vår FAQ for at du lettere skal finne svar på dine spørsmål.

Registrere ny sak
Hvis du vil registrere en sak, klikker du på "Ny sak". Hvis du vil sjekke status på saker du tidligere har registrert, må du logge deg inn først.

Hvis du har glemt passordet ditt, kan du få det tilsendt til din registrerte e-postadresse ved å klikke på "Glemt passord?".

Hvis du ikke er registrert, kan du klikke på "Registrer deg". Etter registreringen kan du logge deg inn umiddelbart.

BESØK VÅRT KUNDESENTER

Mer informasjon?

Vi leverer et stort tilbud av produkter og tjenester som alle bidrar til å gjøre virksomhetsprosesser mer effektive